!!! ZAPIŠTE SI: O víkendu ve dnech 6. - 7. 10. 2018 LEGO výstava Olomouci. Budeme se na Vás těšit !!!

Historická tramvaj - II.verze

27. července 2010 v 19:39 | Daniel Schubert |  Dopravní prostředky
První a hlavní úkol z fóra www.kostky.org byl zbavit tramvaj nudlovitosti, což si myslím, že se podařilo jen částečně. Dost "nudlovitě" bohužel tramvaji škodí i přední okno pouze 4 study široké.
Pro neznalé: U vlaků a tramvají 6studů (=6kostek) širokých je většinou ten problém, že model je příliš dlouhý a zároveň úzký. Takže se pak takovým modelům někdy říká nudle Tento problém se dá většinou vyřešit snížením modelu. I u první verze této tramvaje je nudlovitost bohužel očividná.
Změny na nové verzi:
1) Jak jsem již uvedl výše, zbavil jsem tramvaji určitým způsobem tvaru nudle. Když jsem zkoušel tramvaj snížit ještě víc byť i jen o jednu jedinou placku, tak už byl problém se zachováním interiéru tramvaje, usazením oken v přední části i s uschováním drátů do podlahy tramvaje. Proto se už k dalšímu snižování moc nepřikláním.
2) Číslo na střeše bude připevněno magnetem a ne lepící páskou jako doteď. Píšu bude, protože tak malý magnet jsem ještě neměl čas sehnat. Nápad, že by se magnetem mohlo číslo ke střeše připevnit a bylo by to vkusnější a pro "legopuristy" přijatelnější, měl jako první uživatel z kostek Adamko. Avšak kostka s číslem by byla více uprostřed hladké střechy a ne na straně jako ve skutečnosti, proto jsem zachoval užití lepící pásky. Potom se však přidal uživatel z kostek Diidy a ten společně s miniaturním neodymovým magnetem z čočky DVD vypalovačky přichycení kostky s číslem vyřešil úplně.
Fotky s Diidyho konečným řešením:
Diidyho řešení z kostek 1
Diidyho řešení z kostek 2
Dodatek pro neznalé: Legopuristé jsou sběratelé či stavitelé lega, kteří absolutně nesnesou jakékoliv lepení, vrtání, barvení či jiné poškozování kostek.
3) V podvozku je motorek, takže tramvaj se bude moct prohánět městem po starých poctivých 9V kolejích.
4) Prosvětlil jsem přední i zadní světlo tramvaje. Přidal jsem klasickou legokostku s diodou propojenou s motorkem. Takže tramvaj samozřejmě svítí jen, když jezdí. Dráty vedoucí od motorku ke světlům se mi podařilo uschovat pod podlahu tramvaje, takže interiér byl zachován skoro v původní podobě.
1.FOTO:
Historická tramvaj - II.verze 1
2.FOTO:
Historická tramvaj - II.verze 2
3.FOTO:
Historická tramvaj - II.verze 3
4. a 5. FOTO: Ukázka uschování drátu vedoucího ke světlům pod podlahou.
Historická tramvaj - II.verze 4
Historická tramvaj - II.verze 5
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 iheart-taylormomsen iheart-taylormomsen | Web | 27. července 2010 v 19:44 | Reagovat

Ahojky mám blog o Taylor Momsen (Gossip Girl) byla bych ráda kdybys se ke mě přišla podivat ...a zaroven oplatit návštěvku =))

2 anetka-jahodova anetka-jahodova | Web | 27. července 2010 v 19:47 | Reagovat

peknaa tramvaj

3 Ivansliz Ivansliz | 27. července 2010 v 20:21 | Reagovat

Všechny návštěvy oplaceny :D

4 Animark-film Animark-film | E-mail | Web | 15. srpna 2010 v 21:58 | Reagovat

Opravdu moc pěkná práce! :) Obdiv! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama